A tabletek értékesítése továbbra is lassul az IDC szerint, viszont a Huawei továbbra is jól jött ki a dologból.

Huawei MediaPad T3 7

A 2017 Q3-as időszak alatt összesen 40 millió tabletet szállítottak le a gyártók globálisan, ami összesen 5,4%-os visszaesés a 2016-os év azonos időszakához képest. A Huawei ebből 3 millió eszközt tudhat a magáénak, ez az előző negyedévben 7,5%-os részesedést és a listában a 4. helyet jelentette, bár a Lenovo éppen csak minimálisan maradt le.

A tablet piacon is erősödött a Huawei

Ami viszont a legérdekesebb, hogy amíg a piac zsugorodik, a Huawei részesedése szépen nő. A tavalyi Q3-as eredményekhez képest az Apple 11,4%-ot nőtt, míg a Samsung 7,9%-ot csökkent. A legerősebb növekedést az Amazon tudta magáénak 38,7%-kal, viszont utána jön a Huawei, amely 18,8%-os növekedést ért el ebben az időszakban az előző évhez képest.

Valószínűleg ez köszönhető az új MediaPad M3 és T3 modelleknek, de hozzá kell tenni, hogy a telefonok mellett a tablet piacon is folyamatosan egyre jobb eredményeket mutat a Huawei.