Egy nagyobb változás történt a Huawei hazai életében a közelmúltban, a Fogyasztói Üzletág élén történt változás.

A Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetője korábban Seth Wang volt, azonban a jövőben ő a török piacon fogja ellátni a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetői pozícióját. A részleg hazai vezetője immáron Lyon Shen, akivel egy kellemes ebéd közben ismerkedtünk meg.

Lyon Shen, a Huawei Fogyasztói Üzletág vezetője Magyarországon

Lyon Shen, a Huawei Fogyasztói Üzletág vezetője Magyarországon

A Huawei Fogyasztói Üzletága felel az okostelefonokért, tabletekért és egyéb okoseszközökért.

Shen úr számára ez az első olyan megbizatás, ahol egy adott országban a teljes fogyasztói üzletágáért felel, korábban a Huawei kínai központjában, illetve különböző régiós pozíciókban dolgozott. Maga is egy izgalmas feladatként élheti meg azt, hogy milyen egy egész piac munkáját koordinálni, azonban úgy éreztük, hogy egyáltalán nem aggódik emiatt.

Megtudhattuk azt is, hogy a Huawei márkaismertsége Magyarországon 86%-os, ami jó eredmény. Egy kutatás során megkérdezték a felmérésben résztvevőket arról is, hogy következő okostelefon vásárlás esetén hányan választanának elsődlegesen Huawei okostelefont. 2016 nyarán ez az érték még csak 8% volt, azonban egy évvel később, idén nyáron már 17%, amely egy komoly előrelépés és jól mutatja azt, hogy egyre többen ismerik és szeretik a Huawei-t idehaza is.