A legmegbízhatóbb készülék esetében is előfordulhat meghibásodás. Megmutatjuk, hogyan lehet egyszerűen és gyorsan megjavíttatni garanciális Huawei, vagy Honor készüléked!

A Huawei hivatalos szervizpartnere Magyarországon a TMX Mobile Solution Szerviz Kft. (ismertebb nevei: TMX, Telemax), ezen cég végzi a garanciális és garancián túleső javításokat a Huawei és a Honor okostelefonokon, táblagépeken, okosórákon és kiegészítőkön.

Maga a szerviz Budaörsön található, azonban senkinek sem kell oda utaznia ahhoz, hogy leadja a meghibásodott eszközét javításra, hiszen a Huawei dedikált Postapontokon biztosít lehetőséget eszközök szervizbe juttatására.

Huawei Komfort szerviz

  1. Amennyiben meghibásodott a Huawei készüléked, egyszerűen kereshetsz Huawei Átvevőponttal rendelkező Postahivatalt a közeledben a HiCare alkalmazásban, a szerviz.huawei.hu weboldalon, vagy az ingyenes 06 80 HUAWEI (06 80 482934) telefonszámon.
  2. Mielőtt felkeresed a legközelebbi Postapontot, töltsd le a Hibabejelentő lapot itt, nyomtasd ki és töltsd ki (amennyiben nem tudod kitölteni, ezt a nyomtatványt a Postákon is kérheted).
  3. A Postán keresd azt az ablakot, amelyen a Huawei Átvevőpont matrica szerepel, itt kapsz csomagolóanyagot és minden további nyomtatványt, amely szükséges a szervizbe küldéshez.
  4. A hibás készüléket és annak tartozékait helyezd el a kapott csomagolóanyagba, mellékeld a Hibabejelentő lapot, a készülék számlamásolatát és jótállási jegyét, majd add le a csomagot.
  5. A leadáskor kapsz egy feladóvevényt, ezzel kerül igazolásra, hogy az eszközt leadtad szervizre.

Leadás folyamán választhatsz, hogy Postapontra, vagy házhoz kéred-e a csomagot. Átlagosan 5 munkanap alatt járják meg a szervizt a hibás készülékek, azaz optimális esetben egy héten belül újra nálad lehet a megjavított Huawei, vagy Honor eszközöd.

Leesett a telefon, betört a kijelző?

A garancián kívül eső javításokat is a Telemax végzi. Ha fizikai sérülés érte az eszközt, vagy esetleg beázott, azt sajnos csak fizetős javítás keretein belül javítja a TMX. Ennek menete során a szerviz először bevizsgálja az eszközt és ennek eredményeként ad árajánlatot a javításra. Bevizsgálás nélkül javítási árajánlatot nem fog kiadni a Telemax, ennek oka egyszerű. Például egy leesett telefon esetében kívülről lehet úgy tűnik, hogy csak a kijelző sérült és csak azt szükséges cserélni, valójában azonban elképzelhető, hogy belül is található olyan, kívülről nem látható sérülés, amelynek a javítása szükséges.