Néhány napja tette hivatalosan közzé a Huawei, hogy dupla kamerás csúcsmodelljükből immár a kilencmilliomodik példány boldogítja tulajdonosát. Az áprilisban debütált P9 szeptemberben még hatmillió eladott példánynál járt, erre a mennyiségre dobott két hónap alatt újabb ötven százalékot a gyártó.

huawei-p9-piros-kek


A P9 utáni érdeklődés annak tavaszi premierje óta szinte folyamatos, mely a készülék pozitív tulajdonságai mellet részben az aktív reklámkampányoknak, részben vélhetőleg annak is köszönhető, hogy a készülékből az idén szeptemberi IFA kiállításon került bemutatásra két újabb színváltozat fémes kék és piros színekben. A Huawei számára minden ilyen mérföldkő kiemelten fontos, hisz a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint a második helyen trónoló Apple két éven belüli megelőzése.