A Huawei jelentősen nőtt a viselhető okoseszközök piacán
Az IDC elemzései alapján a Huawei okoskarkötő és okosóra ágazata óriási mértékben tudott nőni 2019 első negyedévében.
Az év első három hónapjában (január és március között) a Huawei 5 millió darab viselhető okoseszközt gyártott és szállított le. Ez 282,2%-os növekedést jelent a 2018-as év azonos időszakához képest, amikor még csak 1,3 millió darabot készített a termékekből. A teljes piacot nézve ezzel már 10%-os részesedése van a vállalatnak, a korábbi 4,1%-hoz képest ez is óriási előrelépés.
A teljes piacot nézve az Apple továbbra is piacvezető 25,8%-os részesedével az Apple Watch-ok uralják a kategóriát. A második helyen a Xiaomi van, amely 13,3%-os részesedéssel bír. A Huawei van a harmadik helyen. A Samsung 8,7%-kal, a Fitbit 5,9%-kal rendelkezik, az összes többi gyártó pedig 36,3%-os piacrészen osztozkodik. A teljes piac 55,2%-ot nőtt egy év alatt, így szinte az összes szereplő növekedni tudott.