Huawei Egészség hiba: újra szinkronizálnak az alvási adatok
Az új év egy új, átmeneti hibát hozott az okoskarkötő és okosóra felhasználóknak.
Több felhasználó is jelezte a Huawei közösség csoportban, hogy január 1. óta nem működik megfelelően az alvási adatok szinkronizálása a Huawei okoskarkötők, okosórák és a Huawei Egészség alkalmazás között.
Az applikációvan a 2019-es adatok tökéletesen megjelennek, azonban a 2020-as év első alvási adatai csak a kiegészítő kijelzőjén láthatók, de nem képes leszinkronizálni azt a Huawei Egészség alkalmazás.
Huawei Band 3 Pro, Watch GT, Watch GT 2, Huawei Band 4 tulajdonosok egyaránt jelezték, hogy fennáll a probléma, többek szerint a szinkronizálás 77-78%-os állásánál történik a hiba. Aggódni nem kell, az alvásadatok ott vannak a kiegészítőn, azok nem tűntek el, rögzítésre kerültek, csak a szinkronizációt érinti a probléma.
FRISSÍTÉS
A Huawei január 2-án kiadta a Huawei Egészség app 10.0.2.519-es alkalmazás verzióját, amely megoldja a problémát és megfelelően szinkronizálnak vele az alvási adatok.