A Huawei-nek adott igazat a bíróság a Chanel márkával szemben
Az Európai Unió törvényszéke a Huawei-nek kedvező döntést hozott egy logóval kapcsolatos ügyben.
A Huawei még 2017-ben kért EU-s védettséget az egyik logójára, amelyek a HiLink eszközökön jelennek meg, ezt támadta meg a Chanel nevű divatmárka.
A Chanel azért perelt, mert véleményük szerint a Works with Huawei HiLink kifejezéshez kapcsolt logó, amelyen egy U betű, illetve egy fordított U betű van (együtt egy H betűt formázva) nagyban hasonlít a Chanel által használt, egymásra tükrözött C betűkből álló logóra.
A Chanel azt kérte a bíróságtól, hogy ne engedje a Huawei logójának használatát, mert az megzavarhatja a felhasználókat. A francia márka keresete azonban elutasította a kérést, úgy látták, hogy a két vállalat logója kellő mértékben eltérő, ráadásul mivel teljesen eltérő kategóriákban működnek, így nem is zavaró a felhasználók számára.