A 80. legértékesebb márka a Huawei 2020-ban
Az INTERBRAND elkészítette a Best Global Brands 2020-as listáját, amelyen a Huawei is megtalálható.
A listán az a 100 márka található, amelyet a legértékesebbnek találtak. Ebben viszonylag sok kisebb-nagyobb változást hozott például a COVID-19 világjárvány is, illetve az INTERBRAND is kiemeli, hogy a nagy tech márkák között is komoly átrendeződés van folyamatban – sajnos a Huawei-re utalva elsődlegesen.
Az idei, 2020-as listán a Huawei a Ferrari után, a DHL előtt a 80. helyen található meg, -9%-os változással a tavalyi évhez képest, 6,301 milliárd dolláros márkaértékkel.
Korábban volt már a 68. legértékesebb márka is a Huawei, azonban érthető, hogy az amerikai szankciók és a koronavírus járvány mellett a 2020-as eredmény gyengébb, mint a tavalyi.