Hírek

A Brand Finance Global 500 2019. listán a 12. legértékesebb a Huawei

A Huawei a 12. legértékesebb márka a BandFinance összesítése alapján.

A frissen kiadott Brand Finance Global 500 2019. listán a tavalyihoz képest 13 helyet javítva, a Huawei a 12. legértékesebb márka lett, megelőzve idén a Mercedes-Benz, a Toyota, a Shel, a Vokswagen, a BWM, vagy éppen a Bank of China neveket.

A Brand Finance Global 500 2019. listán a 12. legértékesebb a Huawei

Az összesítés alapján 63,7%-ot nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke, immáron ez 62,278 milliárd amerikai dollárban fejezhető ki.

A legértékesebb márka az Amazon, amelyet az Apple, a Google, a Microsoft, a Samsung, az AT&T és a Facebook követ többek között. Érdekesség, hogy a lista első 25. helyezettje közül egyedül a Samsungnak csökkent a tavalyihoz képest a márkaértéke, 1,1%-ot.

Huawei-jel kapcsolatos kérdésed van? Lépj be a HWB KÖZÖSSÉG csoportunkba a szakmai segítségért!

Forrás
Brand Finance

Kapcsolódó cikkek

Hirdetés blokkolva

Kérjük, támogasson minket a hirdetés blokkoló kikapcsolásával