Hírek
A Huawei a 47. legértékesebb márkanév
A Kantar elérhetővé tette a BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand for 2019 listát, azaz a 100 legértékesebb globális márka listáját, amelyen a Huawei ismét előrelépett.
A BrandZ 2019-es toplistájának 47. helyén található meg a Huawei, amelynek márkaértékét 26 908 millió dollár értékben határozták meg, amely +8%-os értéknövekedés a 2018-as eredményhez képest, amikor a vállalat egy hellyel szerepelt hátrébb.
A toplista éléről az Apple-t letaszította az Amazon. A harmadik a Google, majd jön a Microsoft, a Visa és a Facebook. A Samsung a 38 helyen áll, az Instagram a 44., a Vodafone a 49.
A Huawei olyan márkákat szárnyal túl értékét tekintve, mint a Mercedes-Benz, a BMW, a Shell, az IKEA,a HP, a Dell, a DHL, vagy éppen a KFC és az Adidas.