Európában is elindult a Huawei Ads partnerségi programja
A Huawei igyekszik minél inkább kibővíteni üzleti tevékenységét, szüksége is van erre, hiszen egyszerre kell pótolnia a kieső amerikai megoldásokat és az ezek hiányából keletkező pénzügyi hiányosságokat.
Ennek részeként Európában is elindult a Huawei Ads partnerségi programja, amely különböző ösztönző ajánlatokat kínál a direkt hirdetőknek és hitelesített ügynökségeknek. Az újonnan szerzett partnereknek különböző extra előnyöket nyújtana.
Érdemes megemlíteni azt is, hogy a Huawei Ads egy szinkron hirdetési platform, ami kizárólag a Huawei készüléktulajdonosokat éri el közvetlenül, ezáltal bár jelenleg is sok Huawei telefon van még használatban, a hirdetési lefedettség jelentősen zártabb.
Az új platform alá bekerül a Huawei Ads kiadói szolgáltatás. Ezzel egy kalap alatt szolgálja ki a hirdetni akarókat és a hirdetési felületet biztosítókat a Huawei. Utóbbi alatt a fejlesztőket lehet érteni, akik reklámhelyet biztosíthatnak az alkalmazásaikban, vagy bizonyos szolgáltatások, funkciók elérését reklámmegtekintéshez köthetik, így szerezhetnek bevételt az applikációból.
A Huawei bízik abban, hogy a sokmillió használatban lévő Huawei eszközzel megfelelő méretű szeletet haraphat ki a reklámpiacból, amivel nem csak ők, hanem az appfejlesztők és a hirdetők is jól járhatnak.
A következő előnyökkel várja a Huawei az európai közvetlen hirdetőket és hitelesített ügynökségeket:
- Ingyenes hirdetési jóváírás a közvetlen hirdetők számára, akik jelentkeznek a próba programra.
- Marketing médiaköltések a tanúsított szervezetek számára.
- Dedikált támogatás a beállításokhoz és a kampánymenedzsmenthez
- Szakértői tanácsok a reklámkampányok felállításához és optimalizálásához.
- A hitelesített partnerek már a béta tesztelés során hozzáférhetnek az új termékekhez.
- Extra coaching és tréning áll rendelkezésre a minősített partnerek számára.
A Huawei Ads partnerségi oldalán már szerepel néhány vállalat, amely együttműködik a céggel: Air China, BMW, Dior, Lexus, Gucci, KFC, TikTok, Pepsi, Walt Disney, Puma.