Home office-ból segítenek a Telekom Mobiltudósai
A Telekom évek óta foglalkoztatott üzleteiben Mobiltudósokat, akik az ügyfeleknek segítettek technikai kérdésekben. A koronavírus járvány miatt ezek a fiatal szakértők most home office-ból chaten és telefonon keresztül segítenek azok számára, akiknek szüksége van rá.
Jellemzően fiatal, egyetemisták alkotják a mobiltudósok csoportját, akikhez sokan mentek segítségért a Telekom üzletekbe. Most, hogy javasolt inkább otthon maradni, illetve amit lehet online intézni, a szolgáltató úgy döntött, hogy a mobiltudósokat is home office munkarendre alkalmazza és mostantól ők otthon segítenek az ügyfeleknek.
A Telekom Mobiltudósok a következő kérdéskörökben tud segíteni, tanácsot adni:
- Online konferencia alkalmazások beállítása, problémák megoldása.
- Résztvevőszám, célok és feladatok alapján megfelelő konferencia alkalmazás ajánlása.
- Tudatos internethasználat.
- Kahoot, Quizlet és egyéb felületek ismertetése felelésre, tesztekre, ismétlésre.
- Készülékek személyre szabása, megfelelő beállítások alkalmazása.
- Vásárlással kapcsolatos tanácsadás.
- Mobileszközök közötti adatmásolás.
- Alkalmazások telepítése, működésük bemutatása.
- Elektronikus levelezés beállítása.
- Telekom szolgáltatások bemutatása.
- Szolgáltatáshoz – telefonálás, üzenetkezelés, mobilinternet – kapcsolódó beállítások ellenőrzése.
- Működési problémák ellenőrzése.
- Felesleges adatok, alkalmazások eltávolítása.
- Internetes ügyintézés, Telekom alkalmazás használata.
Fontos, hogy a Telekom Mobiltudósok a fenti technikai kérdésekben tudnak segítséget nyújtani. Telekom szolgáltatásaiban nem tudnak segíteni (amiben a Mobiltudósok nem tudnak segíteni: hűségidő hosszabbítás, új előfizetés megkötés, meglévő előfizetés módosítás, Telekom szolgáltatások vásárlása, számlafizetés, stb.).
Ahogyan korábban is, a szolgáltatás továbbra is díjmentes a Telekom ügyfelei számára. Segítséget kérni online lehet a szakértőktől, ezen a weboldalon lévő űrlapon lehet kérni visszahívást, ekkor telefonon fogja keresni a kérdést feltevőt a szakértő és azon keresztül segít. Emellett online chaten is van lehetőség írásban kérni segítséget.
A Mobiltudósok munkanapokon 9:00-tól 19:00-ig állnak rendelkezésre és segítenek a kérdések megválaszolásában a Telekom ügyfelei számára.