Hírek

A 68. legértékesebb márka lett a Huawei

Az Interbrand idén is meghatározta a világ TOP 100 márkáját, amely listán a Huawei ismét javított, már a 68. helyen áll.

A Mate 20 szériára készül Magyarország is

A 2018-ra 7,578 milliárd dolláros márka értéket mért az Interbrand a Huawei esetében, amely 14%-os növekedés a 2017-es álláshoz képest. 2016-ban még a 72. helyen volt a márka, 2017-ben 70. helyen, míg most 2018-ban a 68. helyen, ezzel azt mutatja a brand, hogy stabilan tudja hozni a javulást évről évre. Idén 14%-ot javított a korábbihoz képest a vállalat, azonban visszanézve az elmúlt éveket, folyamatosan a 14-18%-os javulás látható.

A 68. legértékesebb márka lett a Huawei

Az Interbrand 10 márka erősséget jelöl meg, külső és belső erősségeket, amelyekkel jellemezni tudják a cégeket. Minden márkát három ilyen erősséggel jelölik meg. Huawei belső erőssége a felelősségtudatosság, amelynek részeként képes a márka és az üzlet érdekeit egyesíteni, egyégesen kezelni, illetve kellő gyorsasággal reagál a piac változásaira, felismeri a benne rejlő lehetőségeket. A külső tényezőket tekintve az egyik jellemző a relevancia, azaz hogy a Huawei képes megfelelni a felhasználói igényeknek és régiótól és demográfiától függően minden felhasználónak tud nyújtani valamit. A harmadik jelző a márka jelenléte, amely nagyon erős a Huawei-nél, az Interbrand úgy állapította meg, hogy a felhasználóknak pozitív a megítélése a márkával kapcsolatban és a hagyományos, valamint social media kommunikációja is megfelelő.

Az Interbrand 2014 óta tartja számon listáján a Huawei-t, akkor még 4,313 milliárd dolláros értékkel debütált, azóta azonban folyamatosan nő, jövőre akár meg is duplázhatja ezt az értékét, a diagrammot látva egyértelmű a folyamatos, nagyon erős és dinamikus fejlődés.

A 68. legértékesebb márka lett a Huawei

Ha a konkurenseket nézzük, azért látható, hogy van még hova nőnie a Huawei-nek bőven. A listát továbbra is az Apple vezeti, követi azt a Google, az Amazon, a Microsoft, a Coca-cola, a Samsung, a Toyota, a Mercedes, a Facebook és a McDonald’s. Érdekesség, hogy a Coca-Cola -10%-os, a Facebook -6%-ot esett, míg az Apple +16%-ot, a Samsung +6%-ot javított (a Huawei +14%-kal zárta a listát).

A 68. legértékesebb márkaként a Huawei olyan brandeket előz meg a listán, mint a 7%-ot rontó LEGO, a DHL, a PayPal, vagy éppen a Mastercard.

Hasonló cikkek

Close