A Huawei a 70. legértékesebb márka
Tovább szárnyal a Huawei! Nem csak az eladások terén teljesít jól a gyártó, hanem a márka megítélése kapcsán is!
A Huawei immáron a 70. pozíciót foglalja el a Best Global Brands 2017-es listáján. A tavalyihoz képest két helyet tudott javítani a gyártó, ezzel olyan márkákat előz meg, mint a MasterCard, a FedEx, a Netflix, a PayPal, a Lenovo, vagy éppen a Ferrari.
Az első három helyen egyébként tech óriások vannak, az Apple, a Google és a Microsoft. A Huawei másik közvetlen konkurense a Samsung a hatodik ezen a listán.
A Huawei a tavalyi eredményéhez képest 14%-os növekedést ért el a márka értéke 6,676 millió amerika dollár. A Top 100-as listán 2014 óta található meg a kínai gyártó, ahhoz képest több mint 2 milliárd dollárt nőtt a márka érték 3 év alatt. A növekedés folyamatos, így jövőve további előrelépésre lehet számítani. Ebben segít a vállalat számára az “All Cloud strategy”, azaz hogy a hálózati modernizációra fókuszálnak, a digitális transzformáció további nagy lökést adhat az elkövetkező években. Ennek egy consumer lépését nyitotta meg az IFA 2017-en a Huawei, amikor bemutatta a Kirin 970-et integrált Mobile AI egységgel.