A HUAWEI a 86. legértékesebb márka a világon
Az INTERBRAND idén is elkészítette a Best Global Brands listáján, amelyen továbbra is szerepel a HUAWEI.
A listán a legértékesebbnek vélt globális márkákat listázzák. A tavalyihoz hasonlóan idén is az Apple tekinthető a legerősebb, legdrágább márkának, amely 18%-os márka növekedést könyvelhetett el. A második és a harmadik pozícióban helycsere történt, a Microsoft előzte le az Amazont. A negyedik a Google, őket követi a Samsung, a Toyota, a Coca-Cola, a Mercedes-Benz, a Disney és a Nike, ezek a márkák fértek be a TOP 10-be az idei évben.
A HUAWEI márka a 86. ezen a listán, 7%-os erősödést követően, 6,634 milliárd dolláros márkaértékkel. Olyan neveket előz meg a listán, mint a Johnson&Johnson, a Henessy, a KFC, a Heineken, a Burberry, a Canon, a Land Rover, a MINI, vagy a Sephora.