Hírek

Április 15-ig lehet regisztrálni a P30-akat a kijelző törés garanciáért

Megjelent Magyarországon a Huawei P30 és P30 Pro és nagyon fontos, hogy az első vásárlók beregisztrálják a készüléket a HiCare alkalmazásba!

A Huawei P30 és Huawei P30 Pro okostelefon esetén azok, akik április 14-ig vásárolnak, megkapják a készülékre a Prémium Szerviz szolgáltatást, ami 3 hónap vétlen kijelzőtörés garanciát biztosít, ennek keretében ingyenesen cserélhető a kijelző, amennyiben az betört, vagy megrepedt leejtés, ütés, vagy szorítás következtében.

 

Április 15-ig lehet regisztrálni a P30-akat a kijelző törés garanciáértA Prémium Szerviz meglétének feltétele, hogy hivatalos forgalmazású készüléket vásároljon a felhasználó és az okostelefonját regisztrálja a HiCare alkalmazásban 2019. április 15-ig. Aki elmulasztja a regisztrációt, április 16-tól már nem érvényesítheti a Prémium Szerviz szolgáltatást!

Prémium Szerviz aktiválás menete

  • Nyisd meg a HiCare alkalmazást és jelentkezz be Huawei ID-val
  • Válaszd ki az alkalmazás főképernyőjén lévő P30 | P30 Pro Prémium Szerviz bannert
  • Görgess alulra
  • Kattints a Szerezze meg most gombot (kizárólag P30 és P30 Pro modelleken elérhető)

A Prémium Szerviz aktiválás megszűnik április 15. éjfél után.

Huawei-jel kapcsolatos kérdésed van? Lépj be a HWB KÖZÖSSÉG csoportunkba a szakmai segítségért!

Forrás
Huawei

Kapcsolódó cikkek

Hirdetés blokkolva

Kérjük, támogasson minket a hirdetés blokkoló kikapcsolásával