Április 15-ig lehet regisztrálni a P30-akat a kijelző törés garanciáért
Megjelent Magyarországon a Huawei P30 és P30 Pro és nagyon fontos, hogy az első vásárlók beregisztrálják a készüléket a HiCare alkalmazásba!
A Huawei P30 és Huawei P30 Pro okostelefon esetén azok, akik április 14-ig vásárolnak, megkapják a készülékre a Prémium Szerviz szolgáltatást, ami 3 hónap vétlen kijelzőtörés garanciát biztosít, ennek keretében ingyenesen cserélhető a kijelző, amennyiben az betört, vagy megrepedt leejtés, ütés, vagy szorítás következtében.
A Prémium Szerviz meglétének feltétele, hogy hivatalos forgalmazású készüléket vásároljon a felhasználó és az okostelefonját regisztrálja a HiCare alkalmazásban 2019. április 15-ig. Aki elmulasztja a regisztrációt, április 16-tól már nem érvényesítheti a Prémium Szerviz szolgáltatást!
Prémium Szerviz aktiválás menete
- Nyisd meg a HiCare alkalmazást és jelentkezz be Huawei ID-val
- Válaszd ki az alkalmazás főképernyőjén lévő P30 | P30 Pro Prémium Szerviz bannert
- Görgess alulra
- Kattints a Szerezze meg most gombot (kizárólag P30 és P30 Pro modelleken elérhető)
A Prémium Szerviz aktiválás megszűnik április 15. éjfél után.