Elindult a Huawei háztól-házig garanciális szolgáltatás
A Huawei tovább bővíti – amúgy is barátságos – garanciális szolgáltatásait, ezúttal a háztól-házig szállítás jelenik meg a vállalat kínálatában.
Hogyan jutott eddig szervizbe a készülék?
Korábban ha egy Huawei, vagy Honor tulajdonos készüléke meghibásodott, akkor igénybe vehette a Komfort szerviz szolgáltatást – ehhez a Magyar Posta pontjain tudta leadni a telefont, kb. 5 munkanap alatt megjárta a szervizelést. Ezen kívül a Budapesten járók személyesen is leadhatták javításra a telefonokat a Huawei Customer Service Centerben. Végső esetben pedig a vásárlás helyén is lehetőség van leadni a telefont – azonban ez hosszabb ideig tartó szervizelést is jelent.
Mi az a háztól-házig szolgáltatás?
Az új szolgáltatás keretein belül a megjelölt Huawei és Honor modellek esetében nem kell már a Postára menni leadni a készüléket, hanem bejelentést követően a hivatalos szervizpartner, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft. küldi ki a futárt (a Magyar Postát) a tulajdonos által megadott helyszínre, ahol felveszik a hibás készüléket, majd a javítást követően ide ki is szállítják.
Mely modellekre él a háztól-házig szolgáltatás?
- Huawei Mate 10 Pro
- Huawei P10
- Huawei P10 Plus
- Huawei Mate 9
- Huawei PORSCHE DESIGN Mate 9
- Huawei P20
- Huawei P20 Pro
- Huawei Mate 20
- Huawei Mate 20 Pro
- Huawei P30
- Huawei P30 Pro
- Huawei Matebook X Pro
- Huawei Matebook 13
Csak magyar piacra szánt készülékek esetében
A háztól-házig szolgáltatás csak azokra a termékekre érhető el, amelyeket a Huawei Technologies Hungary Kft. hozott forgalomba Magyarországon, semmilyen más esetben nem vehető igénybe. Ez azt jelenti, hogy aki külföldről vásárolt (EU-s országokat is beleértve), annak nem kínál ingyenes futár-szolgáltatást háztól-házig a Huawei, ezért is érdemes továbbra is a hivatalos viszonteladóktól vásárolni a készülékeket.
Fontos a hologrammos garanciapapír
A meghibásodott készülékek bejelentése során az ügyfélszolgálat egyeztet a tulajdonossal a hibával kapcsolatban, illetve ellenőrzik a készülék eredetét az IMEI és a gyári számmal. A szolgáltatáshoz mellékelni kell a hivatalos számlát, amely tartalmazza az IMEI számot. Abban az esetben, ha a számlán ez nem szerepel, vagy nyugtát állított csak ki az eladó a készülékről, akkor a kitöltött Huawei hologrammos garanciapapírral van lehetőség bizonyítani a készülék eredetét.
A háztól-házig szolgáltatás ingyenes a garanciális meghibásodások esetében. Ha a készülék rendelkezik a HiCare regisztrációt követően VIP szerviz szolgáltatással (Mate 9, Mate 9 Porsche design, P10, P10 Plus), akkor természetesen az ebben foglalt szolgáltatások is érvényesíthetők a szállítással együtt.
További információk a Huawei Háztól-házig szolgáltatásról a részletes szabályzatban található, amelyet itt lehet letölteni.