Hírek

Nem állt le a Huawei növekedése 2019-ben

A Huawei hivatalosan is közzétette a 2019 éves pénzügyi és üzleti jelentését, amely alapján az amerikai tiltások ellenére sem volt rossz az év, persze lehetett volna jobb is az eredmény.

Eric Xu, a Huawei elnöke

A 2019-es éves bevétel 19,1%-ot nőtt az előző évhez képest, elérve a 858,8 milliárd kínai jün összeget, ebből a nettó profit 62,7 milliárd volt. Eric Xu, a Huawei elnöke elmondta, hogy korábbi gyakorlatához hasonlóan a Huawei továbbra is nagy arányban költ kutatásra és fejlesztésre, 2019-ben a teljes bevétel 15,3%-át forgatták vissza, ezzel az előző évtizedben összesen 600 milliárd kínai jüant költött K+F-re a vállalat.

2019 rendkívüli év volt a Huawei számára. A hatalmas külső nyomás ellenére csapatunk különösen nagy hangsúlyt fektetett továbbra is, hogy értéket teremtsen az ügyfeleink részére. Keményen dolgozunk azon, hogy megszerezzük a tiszteletüket és bizalmukat a világ minden tájáról, ezen leszünk a jövőben is. A vállalkozásunk továbbra is stabil lábakon áll  – mondta Eric Xu.

Huawei Carrier Business Group

A szolgáltatókkal és hálózati megoldásokkal foglalkozó üzleták 2019-ben több mint 50 országban és régióban működött. Tavaly az üzletág árbevétele 296,7 milliárd jüant ért el, amely 3,8%-os növekedés az előző évhez képest.

Huawei-jel kapcsolatos kérdésed van? Lépj be a HWB KÖZÖSSÉG csoportunkba a szakmai segítségért!

Huawei Enterpise Business Group

A vállalati üzletág tovább növekszik, ezt főleg a digitális átalakulás segíti. A Fortune Global 500 cégek közül 228 választotta a Huawei, valamint világszerte 700 város.

Tavaly a vállalat bemutatta a világ leggyorsabb AI processzort, az Ascend 910-et, illetve az Atlas 900 AI clustert.

A vállalati ág 89,7 milliárd jüanos bevételt ért el, ez 8,6%-os éves növekedést jelent.

Huawei Consumer Business Group

A felhasnzálók szempontjából nyilván a fogyasztói üzletág a legérdekesebb. Ezen ág tavaly 240 millió darab telefont szállított le.  A zökkenőmentes AI Lifa ökoszisztéma bevezetésével tovább növelte bevételeit, ami elérte a 467,3 milliárd jüant, ez 34%-kal magasabb, mint a 2018-as eredmény.

A külső környezet csak tovább bonyolódik majd. Folytatnunk kell termékeink és szolgáltatásaink versenyképességének fokozását, a nyílt innováció előmozdítását és nagyobb értéket kell teremtenünk ügyfeleink és a társadalom egésze számára. Ez az egyetlen módja annak, hogy megragadjuk az iparágak digitális és intelligens átalakulása által kínált történelmi lehetőséget és hosszú távon fenntarthassuk a robosztus növekedést – mondta Eric Xu.

Google appokkal bővülhetne az AppGallery

Kapcsolódó cikkek

Hirdetés blokkolva

Kérjük, támogasson minket a hirdetés blokkoló kikapcsolásával